Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące towaru

Produkty oferowane przez sklep internetowy P.H.U. GASTROLINE objęte są 12-miesięczną gwarancją, chyba że producent udzielił dłuższego okresu gwarancyjnego. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dokument sprzedaży, taki jak faktura lub paragon.

Dla ułatwienia procesu reklamacji mogą Państwo skorzystać z przygotowanego wzoru formularza reklamacyjnego, choć jego użycie nie jest wymagane. Formularz można pobrać, klikając poniższy link:

[Pobierz Formularz reklamacyjny]

Zwroty towaru
Przed dokonaniem zwrotu prosimy o zapoznanie się z warunkami odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować P.H.U. GASTROLINE o swojej decyzji poprzez jasne oświadczenie (na przykład w formie pisma wysłanego pocztą tradycyjną lub e-mailem). Można również skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego poniżej lub w podglądzie zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe. 

[Pobierz Formularz zwrotu towaru]

Kontakt w sprawie reklamacji lub zwrotów
Jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem:

  • Telefon: 75 755 05 10
  • E-mail: sklep@gastroline.pl

P.H.U. GASTROLINE zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia zgłoszenia w ciągu dwóch tygodni od jego otrzymania.

Sklep tymczasowo zamknięty

Zapraszamy wkrótce


P.H.U. GASTROLINE ul. Wincentego Pola 8 Jelenia Góra 58-500 NIP: 6112220075 REGON: 231188849


biuro@gastroline.pl


75 755 05 10


 GASTROLINE